سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاری برای همه
 

طریقه عضویت در سایت  پی پال که کاملا رایگان هست باید اول این نرم افزار  رو دانلود کنید تا بتونید  سایت https://www.paypal.com بالا بیارید  قابل ذکر است که باید آدرس امریکا   رو بدید چون ایران در  لیستش نیست من کار تونو  آسون کردم  آدرسو گذاشتم   

 

 آدرس که باید در سایت پی پال وارد کنید : 

 اسم شهر: washington   

  : کدپستی واسم ایالت Westchester, CA 90045

نام کشور : United States

 :تلفن فقط اعداد آخرشو عوض کنید 6613102107 

  یا این آدرس وارد کنید  

First Name:                نام شما

Last Name :          شهرت شما
Address:     4701 W 2100 S
City :            Salt Lake City
State:     (united  states) UT
Post/zip Code:               84122
Phone:                8015089208

  یا این آدرس وارد کنید  

City:Mejorada del Campo

 Postal Code:28840 

Country:ES Phone:+34.21323232  

در نام کاربری باید ایمیل تونو وارد کنید و  بعد از ثبت نام یک ایمیل به همون  فرستاده می شه که روی لینک فعال سازی فرستاده شده کلیک کنید  صفحه ای  باز  می شود که باید حساب بانکی (این ترجمه انگلیسیش هست) رو  انتخاب کنید گزینه اول سمت چپ نباید کارت اعتباری رو انتخاب کنید  

لینک دانلود نرم افزار :   

http://www.mediafire.com/download.php?4w0z0dygyiz  

آموزش تصویری تا به همه سوال در مورد پی پال جواب داده باشم

برای دیدن تصویر کامل روی عکس کلیک کنید

?-  

 
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net 
 -? 
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
 
?- 
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
 
4- 
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
 
5-مشکل همه در این صفحه بود که اشتباه می کردن
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
 
 ?-
 Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
?-  
Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
من با این روش 3 تا حساب پی پال درست کردم امیدوارم شما هم موفق باشید در مورد صفحه اطلاعات حساب نمی خواد چیزی وارد کنید از لینک ایمیلتون دوباره بیرد تو سایت نام کاربری وپسورد بزنید وارد می شوید 
در ضمن این هم آموزش باز کردن حساب پی پال   به روش دیگه شاید بدرد  بخوره  


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/7/5ساعت  12:9 صبح  توسط arliy.sk 
      نظرات دیگران()

     

     

     کسب درامد اینترنتی 

    دوستانی که از این وبلاگ دیدن میکنند لطفا تا آخر

    مطلبو بخونن تا پول زیادی نصیبشون شه.

    همیشه زود دیر میشه

     

    آیا می خواهید نسبت به زحمتی که می کشیدپول بدست آورید 

     

        بدون مالیات با هفته ای چند روز کار !! 

     

    ضرر نداره نترس هیچ پولی قرار نیست از شما اخذ شود!!  

     

    فقط چند دقیقه!! 

     

    اینهمه وقت خودت رو تلف میکنی   

     

    چند دقیقه وقت برای اینکار بذار شاید کمک خرج خونه ات شدی یا  

     

    اگر زرنگ بودی پولی که تو خواب نمیبینی رو اینجا در آری!!

     

    باور کنید جهت زندگیتون عوض میشه اگه یه بار و فقط یه بار مطالب این وبلاگ رو کامل و دقیق بخونید . هیچ غل و غشی در کار نیست. ذهنیت بد رو از خودتون دور کنید و شروع کنید به خوندن. دقیقا" همون کاری که من کردم و الان از تصمیمم فوق العاده راضیم !

    اول بخونیدحدس و گمان رو بذارید کنار! قضاوت و محاکمه رو هم بذارید واسه بعد


    نکته مهم واسه مار گزیده ها! : این شرکت جزو شرکتهای هرمی محسوب نمی شود و ربطی به گلد کوییست و امثال این شرکت ها ندارد. 

     

    ثبت نام در این سایت رایگان است و پولی از شما نمی گیرد، پس در این صورت نمی تواند و اصلا" نمی شود که کلاهبرداری باشد !
    این پول را از کجا می آورند و به ما می دهند ؟
    در اینترنت وب سایتهایی هستند که به کار تبلیغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سایتشون بیشتر باشه شرکتها بیشتر به اونا تبلیغ می دهند و این وب سایتها برای این که اعضاشون بیشتر بشه قسمتی از پولی رو که شرکتها به اونا می دهند بین اعضاشون تقسیم می کنند که در برابر درآمد خودشون ناچیزه !دقیقا ?? دلار سورف  نیز به همین صورت است که شما این شرکت را با عضوگیری، به دیگران معرفی می کنید.در نتیجه با معرفی ?? دلار سورف، کمپانی های بزرگ به ?? دلار سورف سفارش آگهی می دهند. پس هیچ جای شکی باقی نمی ماند که کار این شرکت کاملا آشکار و صادقانه است. عده ای مدعی حرام بودن این نوع تجارت هستند، ما حرف شما را در مورد بعضی شرکت های خارجی تصدیق می کنیم، چرا که آن شرکت ها در قبال ثبت نام و فروش جنس خود، از هزاران نفر هزینه هنگفتی دریافت می کنند تا فقط یک نفر به پورسانت ایده آل برسد. در نظر بگیرید یک کمپانی خارجی (?? دلار سورف) در قبال عضویت در بازاریابی از شما پول ورودی نگیرد. در این صورت خروج ارز به واسطه پورسانت گیری تبدیل به ورود ارز می شود.این شرکت با سیاستهای جالبی که اتخاذ کرده یک بازاریابی جهانی مطمئن و بسیار جالب ایجاد کرده. ( یه نکته واسه درک بهتر قضیه : تبلیغات تو تلویزیون ایران با چیزی حدود ??? هزار بیننده ثانیه ای ??? هزار تومان آب میخوره که به عبارتی میشه دقیقه ای ? میلیون و ??? هزار تومان !! حالا برید مقیاس های بالاتر ! چندین میلیون بیننده تو مکانی خیلی معتبرتر از تلویزیون ایران ، یعنی ?? دلار سورف !!)

    لطفا اگر حوصله ندارید که فعلاً مطالب این وبلاگ را بخوانید آن را ذخیره کنید ، چون بعد از خواندن این مطالب و عمل کردن به مطالب این وبلاگ مطمئناً زندگی شما تغییر خواهد کرد .

    هیچ شکی رو بخودتون راه ندین . . .
    این سایت شما را عضو نمی کند بلکه استخدام می کند . 


    این سایت براساس جذب زیر مجموعه به شما پورسانت می دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است یعنی دائمی است .
    توجه کنید دوستان یا افرادی را که شما عضو می کنید باید حتما از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد .

    ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت اینقدر خوب پورسانت میده و آیا ور شکست نمی شه ؟ بلی سوال خوبی کردید باید بگویم که نه ! ببینید" اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت آشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از آنها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت?? دلار سورف  می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید."

    عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب (سود سایت بابت تبلیغات) وارد حوض (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود .

    طریقه پورسانت دهی در این سایت به صورت زیر است: ( باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.)
    می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید."

    عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب (سود سایت بابت تبلیغات) وارد حوض (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود .

    طریقه پورسانت دهی در این سایت به صورت زیر است: ( باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.)

    شرکت تبلیغاتی??دلار سورف  که معرفی می کنم کارش مربوط به تبلیغات دراینترنت است بدون هیچ هزینه و وقتی حتی بدون کلیک روی تبلیغات می تونید درآمد داشته باشید اصلا مهم اینکه تو اینترنت باشی حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ بروزکردن و غیره برات درآمد حساب می شه.


    شرکت تبلیغاتی ?? دلار سورف  بر اساس نمایش تبلیغات در کامپیوتر شما ماهیانه پورسانت میدهد. این سایت نه تنها برای افرادی که شما مستقیماً خودتون اونها رو معرّفی میکنید ، بلکه برای افرادی که بعد ها از طریق زیرمجموعه های شما در سایت عضو میشن 10% درامد آنها نیز به شما تعلق می گیرد.


    مخصوصآ برای کسانی که اینترنت پر سرعت دارن و همیشه آنلاین هستند که کاری نداره بلکه از اینترنت هم درآمد خوبی هم کسب می کن من فقط توی 3روز4267 پوینت بدست آوردم.


    اگر باور ندارید که این شرکت به شما پولی بده اشتباه کردید چون با دیدن تبلیغاتش متوجه می شوید که چه شرکتهای بزرگی تبلیغاتشونو به این شرکت می دهند مانند: شرکت بین که تبلیغاتشو رئال مادرید می کنه یا شرکت 888 که تبلیغاتشو تو انگلستان زیاد می بینید و ده ها شرکت بزرگ اروپایی و آمریکایی از ماشین های و موبایل های گرانقیمت گرفته تا مبلمان و بازی های آنلاین و غیره.


    طریقه عضویت: بعد از اینکه وارد سایت می شوید ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود وارد می کنید و اینتر می زنید صفحه ای باز می شود که باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلارسورف دانلود بکنید که حجم آن 1.45 مگا بایت است و در مراحل نصب باید نام و جنسیت و زبان و اگر سایت یا وبلاگ دارید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود که باید بعد از ورود به سایت آنرا در قسمت پروفایل تغییر دهید این نرم افزار یک فلش پلیر ساده ای بیش نیست که فقط تبلیغات را نمایش می دهد بعد از نصب یک بنر در زیر صفحه نمایش کامپیوتر شما دیده می شود که با اتصال به اینترنت تبلیغات نمایش داده می شود و شما حداقل از همین بنر ماهیانه 10000پوینت درآمد دارید بدون هیچ زیر مجموعه . اما اگر خود بنر یا لینکی که سایت برای زیر مجموعه جمع کردن در اختیار شما می گذاره توسط دیگران فقط نمایش داده شود 1 پوینت و اگر کلیک شود 10پوینت به شما تعلق می گیرد و همچنین از طریق زیر مجموعه های خود تا 10 سطح 10% درامد آنها به شما تعلق می گیرد که در اول ماه این پوینت ها به دلار تبدیل می شود و به حساب شما در سایت واریز می گردد که شما بعد از رسیدن به$ 20 به حساب پیپال واریز می شود

    لینک عضویت در سایت

                              http://www.20dollars2surf.com/?ref=13055

     

                                                 =هر50 تا پوینت =1 سنت یا 5000

    حالا فرض کنید هر کس 5 نفر معرفی کنه درآمد ماهیانه در این حالت حداقل 2،441،405،000 تومان هست توی بدترین حالتم بعد از 4 ماه 10،000،000 تومان بدست میارم که نه هزینه کردم نه وقت گذاشتم که دلم بسوزه اما با این سرعتی که همه دارین عضو میشن بعید نمی دونم که تا آخر سال به درآمد 20،000،000 تومان برسم

    در ضمن اونهای که اینترنت پر سرعت ندارند می تونند با معرفی کسانی که کافی نت یا اینترنت پرسرعت دارند حداقل از هر کدوم 1000 پونیت در ماه بدست بیاورید پس حتی نیاز به هزینه اینترنت پرسرعت نیست من خودم با 6تا کافی نت که صحبت کردم موافقت کردن وعضو شدن


    1. Level 1 ---------5 referrals------------5,000 points========== 1 $
    2. Level 2 -------- 25 referrals----------25,000 points========== 5 $
    3. Level 3 -------- 125 referrals---------125,000 points========= 25 $
    4.Level 4 -------- 625 referrals---------625,000 points========= 125 $
    5.Level 5 -------- 3,125 referrals------3,125,000 points ======== 625 $

    6.Level 6 ------- 15,625 referrals-----15,625,000 points======== 3,125 $

    7.Level 7 ------- 78,125 referrals-----78,125,000 points======= 15,625 $
    8.Level 8 ------- 390,625 referrals----390,625,000 points====== 78,125 $
    9.Level 9 ------ 1,953,125 referrals---1,953,125,000 points===== 390,625 $

    10.Level 10 --- 9,765,625 referrals---9,765,625,000 points=== 1,953,125 $
    All levels---- 12,207,030 referrals----12,207,030,000 points=== 2,441,406 $

    بعضی از دوستان می پرسن که ما چه طوری این همه پوینت بدست بیاریم؟؟ در جوابشون باید بگم که پوینتها برای سایت مثل ریگ می مونه و همینجوری مثل نقل و نبات براتون پوینت می فرسته که اگه بتونید خوب زیرمجموعه بگیرید این پوینتها به شدت افزایش پیدا می کنه مثلا شما امروز 10000 پوینت به دست آوردین در همین حال برای مثال زیرمجموعه های رده ی پنجم و ششم و هشتم شما در مجموع موفق به گرفتن 40 زیرمجموعه میشن..فردای اون روز می بینید که 50.000 پوینت دارین یعنی یه روزه 10 دلار گیرتون اومده!!

    شما در آغاز فعالیت خودتون فقط در هفته ی اول به راحتی 1000 پوینت کسب می کنید

    حالا حساب کنید با زیر مجموعه گیری در ماه های بعد چه درآمدی کسب می کنید!!! 

    آره باور کردنی نیست اما مطمئن باشید اگر همه بخوان به این درآمد می رسید 2،441،405،000 تومان حدودآ دو ونیم میلیارد تومان این درآمد یک ماه است توی بهترین حالت که هر نفر 5 نفر رو معرفی کنند

    در مورد عضویت گیری باید بگم من با دوستانم که صحبت کردم (حداقل هر کس 5 نفر رفیق صمیمی یا دانشگاهی داره )که حرفتون گوش کنه و عضو بشه خدا رو شکر دوستانم و حتی کافی نت های با من همکاری کردن الان من ظرف 12 روز 78 نفر همکار و دوست خوب دارم

    پی پال چه ارتباطی با این سایت داره ؟ شماره حساب پی پال همون ایمیلی که در سایت پی پال دارید که درآمدتون بهش واریز می شه در مورد صرافی دبی چون خود بانک ملی مبالغ بالای $ 1000 از طریق صرافی خودش در دبی به ریال تبدیل می کنه و از طریق سوئف بانک ملی به حساب شما واریز می کنه در ضمن هرکس بره بانک ملی براحتی سوئف کد دریافت می کنه

    لازم به یاد آوری است که مبالغ کمتر از $ 1000 چندتا شرکت ایرانی که خودشون همه اینکارا رو انجام می دن و چند درصد کمیسیون می گیرن رو معرفی می کردم راحتر هم هست

    اگر هم سوال دیگه ای در مورد پی پال بود به این سایتها مراجعه کنید

    http://www.egolds.net/paypal_order_details.htm برای افتتاح حساب

    http://www.istgah.com/firekeys/key_123098/ دریافت پول

    http://www.yadoost.com/paypal.htm سایت مشاوره

    در ضمن پسورد هم به ایمیل شما فرستاده میشه.

    نکته: وقتی پوینت هایتان به حد مطلوب رسید در خواست تبدیل پوینتهایتان به دلار رو بدهید

    یک نکته ی مهم : این سایت(شرکت) تازه به ایران اومده به همین دلیل اعضاش در ایران کمه و  شما می تونید به راحتی تعداد زیادی زیر مجموعه بگیرید و جزو سرگروه های این شرکت در ایران باشید.

    توجه : این سایت فرانسویه هنگام ورود به سایت روی پرچم انگلیس(در پایین سایت) کلیک کنید تا زبان انگلیسی باز بشه.

    نحوی پورسانت دهی...

    یک خبر خوب :  عضو گیری تو این سایت نا محدوده!!  


     

    پوینت های شما به صورت تصاعدی افزایش پیدا میکند!

    تعجب نکنید! شاید فکر کنید که چجوری میشه 1000 پوینت بدست آورد!!؟جواب اینجاست! سایت 20دلار2سورف به ازای هر زیرمجموعه مقدار زیادی پوینت می دهد
    چون زیرمجموعه گیری تا 10 رده ادامه داره شما می تونید تعداد زیادی پوینت بگیرین
    مثلا من در یک روز فقط 5000 پوینت به دست آوردم..مطلب مهم اینجاست که هر روز که می گذره تعداد پوینت های شما به صورت تصاعدی رشد می کنه
    در واقع من در 2 هفته ی پیش روزی حدودا 800 پوینت بدست می آوردم اما همون طور که گفتم این روزا حدودا روزی 5000 پوینت.
    مطمئنا من در3-4 ماه دیگه روزی حداقل 200.000 پوینت بدست میارم که در ماه میشه:

    بله 6 میلیون پوینت در ماه که معادل 120.000 هزار سنت در ماه یعنی 1200 دلار در ماهه!
    بنابرین شما باید صبر داشته باشین و اگر 2-3 روز اول 200-300 تا پوینت گرفتین نا امید نشین
    می تونید یک وبلاگ مثل من بسازین و مطالب من رو هم کپی کنید(فقط یادتون باشه جای لینکهای من لینک خودتو رو بزارین) و زیر مجموعه بگیرین زیر مجموعه های شما هم همین کار رو می کنند...
    زیرمجموعه های زیرمجموعه های شما هم همین طور و...الی آخر
    بنابراین منتظر باشید تا ببینید پوینتهایتان چطور به صورت تصاعدی رشد می کنند به طوری که یک روز که300 پوینت گرفتید به یکباره در فردای اون روز می بینید که 4000 پوینت گرفتین! واین به دلیل فعالیت زیر مجموعه های شماست  



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/7/5ساعت  12:6 صبح  توسط arliy.sk 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اگر از اینترنت استفاده میکنید حتما این مطلبو بخونید!!!
    اموزش 100 هزار پوینت درامد بیشتر در ماه
    جواب سوالات شما عزیزان
    راهنمای استفاده از سایت (عکس)
    چگونه زیر مجموعه جمع اوری کنید؟
    [عناوین آرشیوشده]
     
    make money